5 december 2012

Ofrivillig bloggpaus

Ofrivillig bloggpaus! Jag kommer inte in på bloggen sedan någon dag tillbakan. Det är inget fel på mitt konto utan det är kombonationen datorn + google och blogger som knasar sig. I väntan på att det ska funka igen eller till att jag kan amvända en annan dator kommer det tyvärr att vara lite tomt här.

Vad har hänt sedan sist då? Jag har jobbat, promenerat i "snöstorm", vart på julmarknad, slagit in mängder av julklappar, tittat på julkalendern, adventspyntat x2, besökt IKEA's julbord (helt okej med tanke på priset - 99 kr!), köpt julklappar, bakat kanelkakor, ätit glass (jag är inte någon glassmänniska men jisses vad gott... Vad jag smakade får ni se om någon dag!), jobbat lite mer och hämtat ut tre STORA paket. Fullt upp alltså!

Förresten, HJÄLP vad mycket mer snö det har kommit i natt! Över 30 cm till... Kolla vad jag möttes av när jag drog upp persiennen nyss - insnöad?!


4 kommentarer:

ADARAS sa...

I dagens lucka kan du vinna ett par Damn Heels, var gärna med! :D http://adaras.se/2012/december/lucka-5-vinn-damn-heels-i-guld-eller-silver.html#comment

Axelina sa...

Ja hjälp vad mycket snö vi har fått! man kände sig verkligen insnöad imorse, mysigt! Snön fortsätter vräka ner, undrar om den någonsin kommer lugna sig!

sophie sa...

Hej, jag har en julkalender i min blogg och i dagens lucka kan man vinna en canvas tavla från photobox :)

Delta gärna!

KRam

Maries strålande jul sa...

Nej vad tråkigt att du inte kommer in på din blogg nu när det händer så mycket :(