25 oktober 2012

Höstkrans



Såhär blev resultatet av höstkransen jag pysslade ihop tidigare idag. När jag hängt upp och fotat den insåg jag att kransen såg lite... risig ut. Så det var bara till att ta ner den igen, dölja de gröna banden bättre och frisera till den lite. Sen blev det garanterat bättre!


Ett tips för att få din krans att hålla bättre är att regelbundet spreja vatten på den så att mossan inte torkar ut.

Hörde förresten rykten om att det hade snöat i området tidigare idag. Tyvärr hade inte snön lagt sig, men det är ändå ett litet härligt tecken för det som komma skall...

Update: Hahaha fy vad den ser ut alltså! Sitter och skrattar åt den fortfarande.

2 kommentarer:

A sa...

Jag tycker att den blev söt :)

Emelies Christmas sa...

Oj så vackert! om jag skulle försöka mig på det där så skulle det inte se någe vidare ut :P