27 oktober 2011

Dagens fråga - liten plastgran i kruka

Källa
"Jag söker med ljus och lykta efter en liten fuskgran i kruka. Tänkte bara höra om du eller någon av dina läsare har sett något sånt i butikerna? Typ en sånhär: http://www.enkeleva.se/enkeleva/?p=2790

Tack!!
Sofia"

IKEA

Hej Sofia!
Det är både jättefint och väldigt praktiskt med en liten gran i en kruka. Speciellt om man bor riktigt trångt och inte har plats för en stor gran!
Nu har jag kollat runt lite på internet och hittat precis det du söker. Samma gran som finns på bilden du gav mig finns nämligen att köpa på IKEA i år. Den kostar 149 kr, kallas för FEJKA och är garanterat barrfri! Några snygga krukor som skulle kunna passa till granen hittar du här under.

Hoppas du är nöjd med det svaret
Kramar Therese


3 kommentarer:

Emelies Christmas sa...

Jag funderar på att köpa två sådana i år :) och h som dekoration!

Anonym sa...

Jag såg en söt litren gran i kruka på Sia. Den hade kottar i grenarna.

Silvia sa...

Wexter vid Odenplan har en liten plastgran i en säck som är snygg.
Se www.wexter.se