7 november 2010

07.11.10

I morse tog julplaneringen igång på allvar. Eller ja, snarare hela familjens julplanering - min startade redan för flera veckor sedan! Vi har kollat igenom datum att baka pepparkakor på, när vi ska på julmarknad, när mormors julkonsert blir av, när vi ska julpynta osv osv. Det känns bra att redan nu ha i princip hela julen uppbokad, haha.

Var förresten och red hos min systers assistent ute på landet igår för första gången på över ett år (gissa om jag har träningsvärk?!). Hästar i alla hagar, frost över allt, fina vita och röda hus, den upplysta kyrkan, mörkret som sakta föll - jag kunde riktigt se hur det skulle se ut på vintern, vid juletid. Det var så mysigt i alla fall, jag satt och sjöng julsånger hela vägen hem och mådde allmänt gott!

Håller för övrigt på att fixa ihop min årliga julskiva. Har ni någon favoritlåt som jag bara måste ta med? Kommentera! 

Kramar
Tess

Inga kommentarer: